onsdag 24. oktober 2012

PFO - Utplassering 18.10 Dag 4

Da jeg kom til Åhlens på torsdag så jeg at de hadde fått inn julevarer. Jeg leste litt om hva som gjaldt denne måneden og sto litt i kassa. Litt senere fikk jeg være med på å sette opp en utstilling for morgenkåper. Vi begynte med å hente hyller på lageret som vi bygde opp i butikken til kasser/bokser som sto oppå hverandre. Vi brukte seks bokser, fire nede og to bokser plassert på de fire nederste boksene. På boksene satte vi ut morgenkåpene i forskjellige farger. I tillegg plasserte vi en stumtjener med morgenkåper og et lite bord og en liten stol på siden av utstillingen. Når utstillingen var ferdig skrev jeg ut tekst med pris på varene og plasserte den på podiet med morgenkåpene.

Kompetansemål: eksponere elementer og produkter innenfor et gitt areal med ulike modulsystemer, tilpasse podium og dekor for eksponering av produkter, produsere tekst til utstillingsbruk










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar