onsdag 15. mai 2013

Utplassering PFO 02.05.13 Dag 12

På torsdag jobbet jeg videre med kjøkkenoppgaven. Fra før av var jeg ferdig med plantegningen, oppriss A-A og materialcollagen. I oppgaveteksten står det at det skal være et oppriss, men siden jeg fikk tid, tegnet jeg oppriss B-B. Jeg valgte å tegne oppriss av spiseplassen for ikke bare å vise kjøkkeninnredningen.
Oppriss A-A som jeg allerede har tegnet, er av kjøkkeninnredningen på langveggen.

Jeg har dessverre ingen bilder av opprissene siden jeg har levert inn oppgaven. Men så snart jeg får oppgaven tilbake skal jeg legge ut bilde av plantegningen, opprissene og materialcollagen. I tillegg har vi fått i oppgave å tegne kjøkkenet i perspektiv, så jeg kommer helt sikkert til å legge ut bilde av perspektivtegningen også.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar