onsdag 13. mars 2013

Utplassering PFO 07.03.13 Dag 5

På torsdag begynte jeg med å ringe kunder. Før jeg ringte fikk jeg en liten innføring av hva jeg skulle si. Deretter fortsatte jeg med prislisten på det ene kjøkkenet som jeg begynte på forrige gang. Jeg så både i kataloger og i prislisten til Norema for å finne rett pris og navn.




På Norema får du kjøpt mange forskjellige benkeplater i forskjellige farger og materialer.
En type som tåler store påkjenninger og er lett å holde ren er laminatbenkeplaten. Den koster fra kr. 800,- pr. løpemeter. Laminatbenkeplaten finnes i mange forskjellige farger og mønster. Du kan for eksempel ha tresorter som eik og valnøtt eller steintyper som granitt og sandstein. Det finnes også andre varianter med imitasjon av tekstilmønster eller andre mønstre.



En annen type benkeplate som tilfører innredningen varme og lunhet er benkeplater i heltre. Benkeplater i heltre er nordmenns førstevalg og koster fra kr. 3200,- pr. løpemeter. Det du blant annet kan velge mellom av benkeplater i heltre er eik, bøk, kirsebær, furu, bjørk, ask, lønn og valnøtt. Innenfor de forskjellige tresortene finnes forskjellige typer. For eksempel kan du få eik hvitoljet eller oljet.


Norema har også benkeplater i naturstein og kompositt. Det er slitesterke materialer som tåler røff behandling. De koster fra kr. 5000,- pr. løpemeter. Naturstein finnes i følgende typer: Labrador Antique, Mørk Larador, Black Galaxy og Nero Assoluto. I kompositt finnes blant annet Kensho, Chrome, Carbono og Gedatsu.


Kompetansemål: Lage produkt- og materialkart med beskrivelser

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar