onsdag 17. april 2013

Utplassering PFO 11.04.13 Dag 9

På torsdag jobbet jeg med en kjøkkenoppgave vi nylig har fått på skolen. Jeg leste litt i Norema sine kataloger og fikk veiledning av de ansatte på Norema. Jeg bestemte meg for å gå for et kjøkken med frontene Atrium hvit og fant fram priser på de ulike benkeskapene og overskapene i prislisten. Det som passer så bra er at Norema har kampanjedager med 99% rabatt på hvitevarer (ovn, koketopp og oppvaskmaskin) ved kjøp av et Norema-kjøkken til 40.000,- , 60.000,- eller 80.00,-. Jeg valgte derfor å benytte meg av det tilbudet. Fram til innleveringen av oppgaven kommer jeg til å jobbe med den både på skolen og på Norema. Det er veldig greit å jobbe med oppgaven på Norema fordi jeg har alt av kataloger og prislister tilgjengelig der. I tillegg kan jeg spørre etter hjelp og lære enda mer om kjøkkenet der.






Kompetansemål: analysere og vurdere innhold og omfang av ulike interiøroppdrag

1 kommentar:

  1. Hei Malin,

    Kan du beskrive oppgaveteksten/kunden din og sette oss inn i hvordan du oppnår kompetansemålet " analysere og vurdere innhold og omfang av ulike interiøroppdrag".

    SvarSlett